مراقب دزدان حرفه ای و کمین نشسته ی عابربانک ها باشید !
نوشته شده توسط : Saliman


از سوی یکی از ایمیل های رسیده نقل شده که : پنجشنبه گذشته به یکی از دستگاههای عابر بانک مراجعه کردم. بعد از گذاشتن کارت و وارد کردن رمز مبلغ برداشتی 2.000.000 ریال را وارد و دریافت رسید را هم زدم که بعد از چند لحظه کارت خارج شد و روی مانیتور نوشت درخواست شما قابل اجرا نیست!

البته قبلا هم اون دستگاه سابقه این چنینی داشت. کارت را برداشتم و رفتم. امروز جمعه مجددا به همان دستگاه ای تی ام مراجعه کردم و داستان روز قبل تکرار شد اینبار با انگشت دریچه خروج اسکناس را چک میکردم که باز شد و مبلغ درخواستی آنجا بود که بلافاصله رسید هم بیرون آمد ولی با دیدن موجودی تازه متوجه شدم که چه کلاهی به سرم رفته است.

ظاهرا فرد یا افرادی به درب خروج پول از دستگاه چسب مالیده بودند و آن دریچه بعد از شمارش پول باز نمیشد و بهمین دلیل دستگاه بعد از خروج پول از محل نگهداری آن دیگر قادر به برگرداندن آن به محفظه نبوده و از طرفی هم شاید در سیستمش تعریف نشده که در چنین مواقعی چکار کند که فقط میتواند بنویسد درخواست شما قابل اجرا نیست و مسلما بعد از رفتن شخص دزد حرفه ای از راه رسیده و براحتی با باز کردن دریچه اسکناسها را بر میدارد تا طعمه بعدی از راه برسد





:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: